Motocicleta Strada Enduro 125cc Barton Hyper 4T pt Categoria A1,A

15.999,00 lei

Tip: cu patru timpi, 4T, răcire cu aer
Sistem: monocilindric
Distribuție: OHC, două supape per cilindru, ax de echilibrare
Cilindree: 124cc
Diametru x cursă piston: 57 x 48.8 mm
Raport de compresie: 9.0:1
Putere maximă: 9.8 CP (7.1 kW) la 8000 rpm
Aprindere: CDI
Alimentare: Injecție de combustibil Delphi
Lubrifiere: sub presiune, cu carter umed
Pornire: electrică/pedală de pornire

Se poate înmatricula ca A1!!!

Credit module tbi bank 3.3.9

821.61 Lei x 24 rate

Barton Motors

Un vechi prieten într-un costum nou

Noul model Barton Hyper 125 este propulsat de un motor OHC de la fabrica Loncin, cunoscută pentru produsele sale solide. A fost oferit în această configurație pe piața noastră timp de cel puțin cinci ani (sub alte mărci chiar mai mult), dar în acest sezon a suferit modificări semnificative de design. În primul rând, cutia de viteze este acum cu șase trepte, ceea ce îmbunătățește calitățile rutiere ale motocicletei. Luminile clasice au fost înlocuite cu LED-uri la modă, iar pentru a adapta unitatea de propulsie la cerințele de omologare Euro 5, s-a folosit injectia de combustibil Delphi. Restul probabil că a rămas la fel, pentru că de ce să schimbi ceva ce este bun?

Motocicleta este finisată destul de decent, sau cel puțin dă această impresie cu elemente estetice opritorii de suspensie față roșii, oxidați în mod fancy, opritoarele placate cu aur, discurile de frână „zimțate” și etrierele de frână vopsite în roșu. Totul arată „bogat”. Chiar și reflectoarele de pe trunchiuri, imitând luminile sau semnalele de viraj, arată destul de decent, deși, desigur, nu sunt. Cele două capete de evacuare care ies din spatele valizelor laterale fac și ele o impresie amenințătoare. Un avantaj suplimentar va fi pedala de pornire instalată pe motor, care va salva situația în caz de defectare a starterului electric sau descărcare a bateriei. Cu toate acestea, aspectul nu este totul. În afara formei, care în acest caz este decentă, contează și conținutul. Vom verifica curând cum se comportă Barton pe șoselele asfaltate și de pământ.

Pe asfalt

Enduro Barton Hyper se poate conduce cu cat A. Nu ne putem aștepta la niciun spectacol de artificii din partea motorului de 10 CP, dar cutia de viteze bine potrivită cu șase trepte permite o conducere suficient de dinamică. Cel puțin în oraș, pentru că pe autostradă pur și simplu nu poți să faci o înșelătorie la lipsa de putere. Hyperul este destul de înalt și relativ îngust, așa că dacă schimbi vitezele destul de des, cu turația motorului aproape de nivelul maxim de putere, în traficul dens din oraș cu siguranță nu vei fi un obstacol, chiar și pentru alte motociclete.

Date tehnice

MOTOR

Tip: cu patru timpi, 4T, răcire cu aer
Sistem: monocilindric
Distribuție: OHC, două supape per cilindru, ax de echilibrare
Cilindree: 124cc
Diametru x cursă piston: 57 x 48.8 mm
Raport de compresie: 9.0:1
Putere maximă: 9.8 CP (7.1 kW) la 8000 rpm
Aprindere: CDI
Alimentare: Injecție de combustibil Delphi
Lubrifiere: sub presiune, cu carter umed
Pornire: electrică/pedală de pornire

TRANSMISIE

Motor-ambreiaj: angrenaje
Ambreiaj: disc multiplu, umed
Transmisie: șase trepte
Tracțiune roată spate: lanț

ȘASIUL

Cadru: simplu, din tevi de oțel, tip închis
Suspensie față: furcă telescopică inversată, necompensată
Suspensie spate: braț oscilant dublu din oțel, amortizor central, reglaj preîncărcare arc
Frână față: disc unic, etrier cu două pistoane
Frână spate: disc, etrier cu un piston, sistem CBS
Anvelope față/spate: 100/90/17 – 130/80-17

DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI

Lungime: 2070mm
Lățime: 900mm
Înălțime: 1110mm
Înălțime șa: 800mm
Ampatament: 1370mm
Greutate vehicul în stare de funcționare: 152 kg (fără valize)
Limită de greutate: 150 kg
rezervor de combustibil: 13 litri

DATE DE FUNCȚIONARE

Viteză maximă: aprox. 100 km/h
Consum de combustibil: 2.7 l/100 km
Autonomie: peste 350 km / rezervor plin

Brand

Barton Motors

Barton Motors