Pe vârful pieței off-road
Barton NXT 250L acum într-o nouă versiune. Designerii Barton iau în considerare fiecare comentariu favorabil și nefavorabil, apoi trag concluzii. Așa este și în acest caz. Noul NXT250L nu este doar o nouă vopsea, ci și un cadru mai lung cu 190 mm, asigurând o stabilitate și confort mai mari la condus.
Îți place să te distrezi bine în offroad, dar încă nu ești un profesionist? Ai ambiții de a-ți îmbunătăți abilitățile? Cauți o motocicletă care să ofere performanțe adecvate pentru un nivel mediu de experiență, să îți ofere bucurie la condus pe termen lung și, în același timp, să combine durabilitatea construcției cu un preț accesibil? Barton NXT250L este motocicleta potrivită pentru tine!
Cilindreea mare de 250 îți deschide noi posibilități de a descoperi offroad-ul. Urcând pe NXT 250L, nu vei simți o diferență semnificativă față de NXT 300, dar vei simți o diferență considerabilă în portofel!
NXT 250L este o motocicletă cross adevărată, perfect adaptată nevoilor motocicliștilor începători și de nivel mediu. Este acționată de un motor în 4 timpi cu 1 cilindru, de la renumita fabrică Zongshen (care produce și pentru câteva mărci de motociclete de top). Are carburatoare bine puse la punct și generează o putere de 16 CP – o valoare care permite un antrenament excelent al tehnicii de condus. Șasiul rafinat, cadrul rigid și basculanta din aluminiu vor ajuta la bucuria de a traversa obstacole pe drumurile de offroad sau la îmbunătățirea traiectoriilor pe circuitele MX sau Enduro. Roțile au dimensiuni tipice de 21/18 inch, iar frânele sunt discuri de 260 și 240 mm. Motocicliștii începători vor aprecia, de asemenea, manevrabilitatea și ușurința la orice viteză. Suspensiile reglate corespunzător de moale vor îmbunătăți încrederea pe orice teren.
Motocicleta NXT250L se bucură nu numai de o calitate sporită a execuției, ci și de dotările sale. Portbagajul de fabricație ajută la transportarea accesoriilor sau a bagajului mic necesar în expediția offroad, iar farurile adaptate vor ilumina drumul chiar și în explorările de noapte. Aranjamentul gânditor al pedalei de pornire face ca „șutul” să nu trebuiască demontat pentru o conducere confortabilă. Alegând NXT250L, nu trebuie să te îngrijorezi de alegerea accesoriilor – elemente precum protecțiile de anvelope și manetele de frână/ambreiaj anti-rupere sunt deja incluse în dotarea standard.
Convinge-te singur de plăcerea condusului pe care o oferă Barton NXT250L. Iar dacă ești un pilot avansat, verifică și modelul superior:NXT 300
Date tehnice
MOTOR
Tip: cu patru timpi, 4T, răcire pe aer
Sistem: monocilindric
Cilindree: 250cc
Putere maximă: 12 kW la 7500 rpm
Alimentare: benzina ,carburator
Pornire: electrică/pedală de pornire
TRANSMISIE
Transmisie: 5 trepte
Tracțiune roată spate: lanț
ȘASIUL
Cadru: simplu, din tevi de oțel, tip închis
Suspensie față: furcă telescopică inversată, necompensată
Suspensie spate: braț oscilant dublu din oțel, amortizor central, reglaj preîncărcare arc
Frână față: disc unic, etrier cu două pistoane
Frână spate: disc, etrier cu un piston
DIMENSIUNI ȘI GREUTĂȚI
Lungime: 2120mm
Lățime: 820mm
Înălțime: 1220mm
Ampatament: 1440mm
Anvelopă față:21 inch
Anvelopă spate: 18 inch
Disc Frână față: 260mm
Disc Frână spate: 240mm
Rezervor: 6.5L
Fara C.O.C., nu sunt inmatriculabile pe drumurile publice, doar pentru offroad !!! cu toate ca la unele primarii din tara sa reusit obtinerea unui nr galben .